sobota, 8 sierpnia 2015

LBA, czyli Liebster Blog Awards #1


Cześć, Dostałam nominację do LBA, od http://takieksiazki.blogspot.com/  z czego bardzo się cieszę i za co bardzo dziękuję :* A więc chodzi o to że dostałam 11 Pytań od osoby która mnie nominowała i muszę na nie odpowiedzieć po czym muszę sama nominować 11 blogów i zadać im 11 pytań a więc nie przedłużając:

1.Praca Idealna?
- Praca idealna? Praca to praca... Prawnik? Lekarz? A może piosenkarz? Każdy chciał by zostać kimś a ja bym chciała zostań modelką albo projektantką Wnętrz.

2. Długie spanie czy wczesne wstawanie?
- Ja wolę dłuższe spanie, sen to zdrowie!

3. Chcesz coś w Sobie zmienić?
- Nie :) Jedynie chciałabym w Sobie zmienić to abym nie była taka nieśmiała! ;c

4. Co jest w życiu ważne?
- Przede wszystkim Zdrowie i rodzina, reszta to drobiazgi. :)

5. Największe Rozczarowanie?
- Nie jestem osobą która żali się publicznie w internecie, dlatego wolę to zostawić dla siebie :)

6. Najlepsze Wspomnienie?
- Najlepsze wspomnienia to te z koloni na której byłam w tym roku! Ludzie byli niesamowici! Nigdy tego nie zapomnę i codziennie to wspominam! Po prostu bajka :)

7. Trauma z Dzieciństwa?
- Najbardziej boję się owadów typu Osy, Szerszenie, Pszczoły - Zaczęło się jak byłam malutka ugryzło mnie takie paskustwo i do dzisiaj jak osa lata koło mnie uciekam gdzie się da :)

8. Idealne miejsce Zamieszkania? 
- Ja bym chciała mieszkać w dużym mieście. Uwielbiam to, życie nocą, dużo ludzi, pełno koncertów :3 Jeśli chodzi o Polskę to chciałabym zamieszkać oczywiście w Stolicy czyli Warszawie, a jeśli o dowolne państwo to bym wybrała Paryż - Stolicę mody *o*

9. Sugerujesz się opiniami innych?
- Tak, Biorę je sobie do serca i jeśli ktoś daję mi rady to staram się nich korzystać.
10. Trzy cechy twojego charakteru?
- Na pewno, Jestem bardzo nieśmiała jak już wspominałam ale także szalona i Miła :3

11. Optymistyczny akcent na koniec? 
Życzę wam udanych tych upalnych dni, i spełnienia marzeń! :)

Pytania dla nominowanych:
1.Wolisz Czytać Książki czy oglądać Filmy?
2.Dlaczego Blogujesz, co Cię skłoniło do tego?
3.Jaka cecha charakteru irytuje cię w ludziach?
4.Co sądzisz o Ludziach z Depresją, którzy się samo okaleczają?
5.Wolisz jak jest bardzo gorąco czy bardzo zimno?
6.Co sądzisz o Wymienianiu się Obserwacjami tzw. Obs za Obs?
7.Wolisz Małą Wieś czy Duże Miasto?
8. Masz już plany na przyszłość?
9. Jesteś Bardziej Pesymistką czy Optymistką? 
10. Co sądzisz o Ludziach którzy się tną dla szpanu?
11. Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie z Dzieciństwa?

Zadałam takie pytania, gdyż sama jestem ciekawa jak na nie odpowiecie :*


Dziękuję za przeczytanie, Zapraszam do komentowania i obserwowania - To mi daje wielką motywacje! :D

17 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo fajne odpowiedzi! LBA to dobra sprawa :D

    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Także kocham Paryż i w przyszłości chciałabym tam zamieszkać! *.*
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam: Nowy wpis na blogu już u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację! Post z pytaniami już w środę!

    http://meowitskinia.blogspot.com/2015/08/3-feel-good-about-yourself.html
    będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz czytelnikiem! Odwdzięczam się za każdy komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji i życzę dalszych sukcesów!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji! ^^ Świetne odpowiedzi! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło czytało się Twoje odpowiedzi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Poprawiłabym technikę pisania, ale jesteś jeszcze bardzo młoda, więc masz na to czas :)
    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny blog i fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post !!
    Twoja odpowiedź na 3 pytanie - mam ten sam problem :(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nominacji :*

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też okropnie boję się owadów ;__:
    Gratuluję nominacji! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post ! Gratuluje nominacji.
    Ja akurat nie boję się żadnych owadów po za pająkami :P


    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz racje!. Rodzina i oczywiście zdrowie są nawaznjsze.
    Ja zostałam nominowana do LBA cztery razy i jeszcze Nie odpowiedziałam na dwie nominacje. Przypomniałaś mi ;*
    Świetny post; Zapraszam
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nominacji!
    Ciekawe pytania i odpowiedzi. :)

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń