poniedziałek, 27 lipca 2015

Pare Słów o mnie.

Cześć :) Przychodzę do was z nowym postem, jak już wspominałam w poprzednim będzie to post o mnie. Chcę żebyście wy czyli moi nowi czytelnicy dowiedzieli się o mnie trochę więcej, a więc zapraszam do przeczytania.

Nazywam się Daria, mam dopiero 12 lat i mieszkam w Sosnowcu, od dłuższego czasu chciałam prowadzić bloga i wreszcie poczułam ten odpowiedni moment i zaczęłam blogować, z tego powodu bardzo się cieszę. Jeśli chodzi o mnie jestem naprawdę szaloną osobą ale i strasznie nie śmiałą, boję się odezwać do ludzi, dla moich przyjaciół jestem normalna ale jak już chodzi o chłopaków, gwiazdy, czy nawet panie w sklepie to czuję coś takiego że się boję podejść i odezwać, ale o tym napiszę wam w innym poście :) Mam chomika i ryby ale jeszcze w tym roku lub na początku przyszłego planuję kupić z mamą psa. Nie czytam książek, jest to dla mnie dosyć nudne ;-; może zacznę jak naprawdę znajdę jakąś ciekawą <może polecicie jakąś?> Po wakacjach idę do 6 klasy szkoły podstawowej nie jest mi z tego powodu wesoło bo czekają mnie te wszystkie egzaminy na koniec podstawówki, dlatego czeka mnie sporo nauki, ale dam radę! :) Ja interesuję się głównie modą, i sportem. Gram w Siatkówkę i uprawiam Lekkoatletykę, przez pół roku chodziłam na treningi ale się wypisałam, bardzo lubię biegać. O moich pasjach czyli o sporcie też planuję zrobić jakiś post ;) Mam strasznego bzika na punkcie Eweliny Lisowskiej , wiadomo każdy ma swojego idola ale ja naprawdę jestem na jej punkcie mam bzika. mam cały pokój z nią, przemierzam pół polskie aby dojechać na koncert! Siedzę całymi dniami na jej profilu i sprawdzam newsy o niej! :)

Sądzę że po tym poście wiele o mnie wiecie a jeśli chcecie się dowiedzieć więcej to pytajcie śmiało w komentarzach chętnie wam odpowiem ;) Następny post już niebawem, mogę wam zdradzić że szykuję się wkrótce pierwsza Sesja więc bądźcie czujni. I chciałam bardzo podziękować wam za te miłe komentarze pod poprzednim postem to serio daje wiele motywacji za co bardzo dziękuję! Nie zapomnicie napisać co sądzicie :*

Dziękuję za przeczytanie, do następnej notki, papa :*

8 komentarzy:

  1. Świetny post, można się trochę o tobie dowiedzieć :)
    Również jestem fanką Eweliny Lisowskiej ;)

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent.. :) fajnie piszesz :) ogólnie ładny blog:> obserwuję i komentuję więc liczę na rewanż :>
    nataliassbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo dziękuję *O* Taki miły komentarz :) Aż mam ochotę dodać więcej postów, jeszcze raz dziękuję *-* . Ja twój też obserwuję i komentuję :*

      Usuń
  3. Ja poza tamtymi informacjami chętnie przeczytałabym coś więcej na temat tego dlaczego czujesz się taka nieśmiała, a także co Cie tak urzekło w Twojej idolce, może o tym jakieś oddzielne wpisy? Bo to tematy, które można mega rozwinąć, jeśli tylko zrobisz o tym wpisy to daj znać! ;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Wiem. Planuję w przyszłym wpisie właśnie napisać o tym dlaczego jestem nieśmiała <; Jak już będzie ten wpis to dam ci znać :)

      Usuń
  4. Oo, ja też jestem nieśmiała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja... Ciekawe kto ją zrobi :P

    OdpowiedzUsuń